Skip to content

Usługi24 Net

  • Biznes
  • Dom
  • Edukacja
  • Finanse
  • Praca
  • Prawo
  • Technologia
  • Zdrowie

Zastosowania telemarketingu

1 stycznia, 2015 by Konrad

Podstawowym, ale bynajmniej nie jedynym zastosowaniem telemarketingu jest sprzedaż telefoniczna, różnorodnych produktów oraz usług. Sama sprzedaż przez telefon to jeszcze nie wszystko, ale trzeba przyznać że jest to jeden z tańszych i bardzo szybkich sposobów na pozyskiwanie nowych klientów.

Inaczej bardzo trudno jest dotrzeć do osób które mogą być zainteresowane nabyciem określonych produktów. Metoda takiej sprzedaży stosowana jest w dwojaki sposób. Po pierwsze jak już wspomnieliśmy szuka się tak zupełnie nowych klientów, pod drugie firmy mogą w ten sposób proponować swoim klientom różne nowe usługi.

Telemarketing

Zastosowania telemarketingu W obu przypadkach skuteczny telemarketing prowadzony musi być trochę inaczej, inne są także zasady na których się on opiera. Jeśli jest to kolejny produkt oferowany przez firmę, znaną już klientowi, to oczywiście, że nie ma już potrzeby budowania od nowa zaufania, można też o wiele łatwiej zachęcić do zakupu, zwłaszcza jeśli zna się preferencje klienta, chociażby na bazie tego, co już do tej pory zakupił. Telefony wykorzystuje się też do negocjacji biznesowych, zarówno z odbiorcami jak i z partnerami biznesowymi. Takie rozmowy także powinny być prowadzone przez specjalistów zajmujących się telefoniczną obsługą klientów. Osobną sprawą są ankiety.

Rozmowa telefoniczna

Rozmowa telefoniczna to prawie to samo co ankieta prowadzona bezpośrednio, gdzie ankieter cati jest w stanie uzyskać wiele użytecznych informacji czy też wyjaśnić nie do końca jasne pytania ankietowe. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze profesjonalna telefoniczna obsługa klienta, lub też coraz częściej obsługa za pomocą komunikatorów internetowych. Niezależnie od zastosowanych narzędzi, należy zapewnić profesjonalną obsługę klientom, zwłaszcza tym, którzy zgłaszają reklamacje w związku z korzystaniem z usług danej firmy, czy też zakupem określonych produktów. Telefoniczna obsługa klienta na wysokim poziomie pozwala także na zbudowanie lepszych stosunków z klientami oraz zdobycie ich zaufania. Sam fakt, że klient nie może dodzwonić się do firmy może budzić u niego podejrzenia.

Post navigation

Previous Post:

Jak wybrać konto osobiste?

Next Post:

Szkolenia komputerowe

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ostatnie wpisy

  • Ile czasu powinno trwać karmienie dziecka piersią?
  • Pomysł na leasing samochodu
  • Szlifowanie betonu w nowoczesnym wydaniu
  • Oferta leasingu samochodów
  • Co jest najważniejsze w przypadku OC?
  • Co warto wiedzieć o wibratorach do betonu?
  • Leasing samochodów – oferty dla firm
  • Praca za pośrednictwem Talentuno
  • Gdy chcesz znaleźć tanią kwaterę
  • Najważniejsze fakty o ubezpieczeniu OC kierowcy

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Biznes
  • Dom
  • Edukacja
  • Finanse
  • Inne
  • Logistyka
  • Praca
  • Prawo
  • Reklama
  • Technologia
  • Tłumaczenia językowe
  • Uncategorized
  • Uroda
  • Usługi informatyczne
  • Zdrowie
© 2022 Usługi24 Net | Built using WordPress and SuperbThemes