Ankiety przez telefon
Nie da się ukryć iż chyba nieomal każdemu zdarzyło się przynajmniej raz w życiu, ze dostał telefon od kogoś nieznajomego, kto chciał nam coś sprzedać lub też przeprowadzić z nami jakieś badanie przez telefon. Taka właśnie osoba jak ankieter cati ma za zadanie dzwonić do ludzi i przeprowadzać z nimi badania czy też jak kto woli ankiety za pośrednictwem telefonu.
Oczywiście nie tylko ankieterzy są tymi złymi ludźmi, którzy dzwonią do nieznanych im osób i zawracają im głowę. Inną grupą osób, które można zaliczyć do takich właśnie dręczycieli należą oczywiście wszelkiej maści telemarketerzy lub też pracownicy infolinii, którzy niejednokrotnie w trosce o nas potrafią sami do nas zadzwonić i się o coś spytać lub też zaproponować jakąś ofertę.
Promocyjne oferty
Oczywiście wchodzą tu w grę tylko promocyjne oferty po niezwykle atrakcyjnej cenie. Nie da się ukryć, iż telefoniczna obsługa klienta jest nieomal z każdym dniem coraz bardziej popularna i to nie tylko w naszym kraju, lecz również na całym świecie. Choć zapewne bardzo wiele nienawidzi wszelkiego rodzaju ankieterów cati czy też telemarketerów to jednak nie da się ukryć iż jest to jedna z części naszego życia i bez wątpienia tak pozostanie na dosyć długo. Co by nie było, to sprzedaż przez telefon jest tanim i bądźmy szczerzy ciekawym sposobem na sprzedaż swoich dóbr i/lub usług. Jednak bądźmy szczerzy nie każdy może zostać takim telemarketerem czy też ankieterem cati.
Odpowiednie kryteria
Może wymagania do tej pracy nie są jakieś specjalnie wygórowane, jednak nie oszukujmy jakieś tam kryteria trzeba spełniać aby zostać telemarketerem. Trzeba również spełniać specyficzne kryteria, gdy chce się zostać dobrym telemarketerem. Nie każdy może na to miano zasłużyć. W końcu skuteczny telemarketing nie przez każdego może być prowadzony. Nie każdy ma dar przekonywania klientów. Nie oszukujmy się aby kogoś zainteresować danym towarem czy też usługą poprzez rozmowę telefoniczną trzeba mieć jakieś argumenty i to takie argumenty, które przekonają potencjalnego klienta aby skorzystał i dał się namówić na dany towar czy też usługę lub też zainteresować go daną ankietą.