Skip to content

Usługi24 Net

  • Biznes
  • Dom
  • Edukacja
  • Finanse
  • Praca
  • Prawo
  • Technologia
  • Zdrowie

Telefoniczna obsługa klienta

17 stycznia, 2015 by Konrad

Telefoniczna obsługa klienta najczęściej kojarzy nam się z infoliniami, gdzie można zasięgnąć informacji o produkcie, uzyskać pomoc techniczną czy wykupić nowe usługi. Często jest tak, że ludzie dzwonią z pretensjami do konsultantów, którzy tak naprawdę nie są winni zaistniałym sytuacją i nie mają wpływu na to, co jest problemem danego klienta.

Niestety z drugiej strony decydując się na rodzaj pracy i samą firmę muszą być przygotowani na tego typu sytuacje. Dlatego decydując się na tego rodzaju zajęcie musimy wiedzieć, na czym to polega.

Rozmowa kwalifikacyjna

Telefoniczna obsługa klientaCzęsto nawet na rozmowie kwalifikacyjnej osoby rekrutujące pracowników ostrzegają i pytają czy chętny jest świadomy tego, na czym ta praca polega, ponieważ zależy im najczęściej na stałej współpracy i nie chcą, co chwilę przeprowadzać nowej rekrutacji. W związku z tym dla osób, którym zależy na tego rodzaju pracy powinni zastanowić się czy lepszym rozwiązaniem nie byłaby sprzedaż telefoniczna. Jest to na pewno praca mniej stresująca, ponieważ jeżeli klient jest niezainteresowany naszym produktem czy usługami możemy się zwyczajnie zakończyć rozmowę i spróbować gdzie indziej. Taka sytuacja niestety nie może się zdarzyć przy rozmowach przychodzących.

Złe potraktowanie klienta

Nie ma możliwości rozłączenia, ponieważ grozi to zwolnieniem z pracy za złe potraktowanie klienta. Natomiast sprzedaż telefoniczna niesie za sobą inne trudne zadania takie jak skuteczny telemarketing. Praca ta nie może polegać tylko na biciu rekordów ilości połączeń, ale przede wszystkim na skuteczności rozmów, bo to od nich zależą nasze wyniki i premia za dobrą i skuteczną pracę. Z tej perspektywy wydawałoby się, że najprostsza praca to ankieter cati. Poniekąd tak jest, ponieważ nie wymaga aż takiego wysiłku czy cierpliwości, jak pozostałe zajęcia. Lecz pomimo to trzeba mieć w sobie dar przekonywania, aby klient zgodził się na przeprowadzenie ankiety, ponieważ kierownicy czy szefowie działów to najczęściej bardzo zajęci ludzie i nie zawsze mogą poświęcić chociażby dziesięć minut.

Post navigation

Previous Post:

Porady prawne a tajemnica zawodowa

Next Post:

Terminy zamówień przy wysyłce zagranicznej

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ostatnie wpisy

  • Ile czasu powinno trwać karmienie dziecka piersią?
  • Pomysł na leasing samochodu
  • Szlifowanie betonu w nowoczesnym wydaniu
  • Oferta leasingu samochodów
  • Co jest najważniejsze w przypadku OC?
  • Co warto wiedzieć o wibratorach do betonu?
  • Leasing samochodów – oferty dla firm
  • Praca za pośrednictwem Talentuno
  • Gdy chcesz znaleźć tanią kwaterę
  • Najważniejsze fakty o ubezpieczeniu OC kierowcy

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Biznes
  • Dom
  • Edukacja
  • Finanse
  • Inne
  • Logistyka
  • Praca
  • Prawo
  • Reklama
  • Technologia
  • Tłumaczenia językowe
  • Uncategorized
  • Uroda
  • Usługi informatyczne
  • Zdrowie
© 2022 Usługi24 Net | Built using WordPress and SuperbThemes