Skip to content

Usługi24 Net

  • Biznes
  • Dom
  • Edukacja
  • Finanse
  • Praca
  • Prawo
  • Technologia
  • Zdrowie

Sprzedaż usług przez telefon i odmowa klienta

26 listopada, 2020 by Patryk

Wielu klientów słysząc w słuchawce kolejną ofertę sprzedaży nowej usługi czy produktu automatycznie odmawia i chce zakończyć rozmowę. Jest to jednak idealne pole do popisu, które ma ankieter cati. To od jego umiejętności i asertywności zależy, czy klient w ogóle zapozna się z określoną ofertą.

Po zapoznaniu może się okazać, że jest to produkt który jak najbardziej może przypaść takiej osobie do gustu, tak więc, i dosyć chętne go zakupi, nawet pomimo początkowej niechęci. Nie zawsze jednak tak jest. Wiele osób wysłuchuje takich ofert po prostu z grzeczności, ale i tak raczej decyduje się odmówić.

Finalizacja transakcji

Sprzedaż usług przez telefon i odmowa klientaKonsultant, który sprzedaje produkt powinien jednak spróbować chociaż przedstawić jakie korzyści wynikać mogą ze sfinalizowania takiej transakcji. Bowiem klienci nie zawsze mogą być do końca przekonani co do tego czy produkt kupić czy też jednak nie. Taka forma sprzedaży uważana jest za dosyć nachalną, stąd też z reguły telemarketerzy spotykają się raczej z niechęcią. Ale dobrze prowadzony, skuteczny telemarketing może przynosić jednak dosyć dobre rezultaty. Sprzedaż produktów przez telefon to główne usługi call center ale nie jedyne, które mogą świadczyć takie firmy. Oczywiście najlepiej sprawdzają się one właśnie w takiej sprzedaży, ale jest jeszcze całą gama usług powiązanych, w których takie firmy mogą okazać się pomocne.

Organizacja konkursów

Na przykład przy organizacji konkursów, w przypadku których nie wysyła się do nikogo wiadomości tekstowych, a po prostu wykonuje się telefon na określony, numer, na ogół telefonu komórkowego. Rozmowę prowadzi oczywiście automat, ale aby było to możliwe, treść komunikatu, który usłyszy klient powinna być wcześniej nagrana. Nagrań takich można dokonywać w firmach świadczących usługi telemarketingowe. W nagraniu może uczestniczyć pracownik firmy, ale można też wynająć i któregoś z konsultantów. W ten sposób nagrywane mogą być też inne komunikaty. Na przykład telefoniczna obsługa klienta bardzo często jest realizowana w ten sposób, że klient najpierw wysłuchuje stosownego komunikatu, w którym jest na przykład informowany o tym, że rozmowa jest nagrywana lub że musi poczekać na zgłoszenie się konsultanta.

Post navigation

Previous Post:

Informacja o produkcie

Next Post:

Konkursy i telemarketing

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ostatnie wpisy

  • Ile czasu powinno trwać karmienie dziecka piersią?
  • Pomysł na leasing samochodu
  • Szlifowanie betonu w nowoczesnym wydaniu
  • Oferta leasingu samochodów
  • Co jest najważniejsze w przypadku OC?
  • Co warto wiedzieć o wibratorach do betonu?
  • Leasing samochodów – oferty dla firm
  • Praca za pośrednictwem Talentuno
  • Gdy chcesz znaleźć tanią kwaterę
  • Najważniejsze fakty o ubezpieczeniu OC kierowcy

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Biznes
  • Dom
  • Edukacja
  • Finanse
  • Inne
  • Logistyka
  • Praca
  • Prawo
  • Reklama
  • Technologia
  • Tłumaczenia językowe
  • Uncategorized
  • Uroda
  • Usługi informatyczne
  • Zdrowie
© 2022 Usługi24 Net | Built using WordPress and SuperbThemes