Skip to content

Usługi24 Net

  • Biznes
  • Dom
  • Edukacja
  • Finanse
  • Praca
  • Prawo
  • Technologia
  • Zdrowie

Umowa przez telefon

26 listopada, 2020 by Patryk

Telefonia komórkowa jest już ogólno dostępna praktycznie dla każdego. Wiele osób posiada nawet po kilka telefonów komórkowych, tak więc operatorzy jak nie trudno policzyć także w naszym kraju mają bardzo dużą liczbę klientów, których obsługują.

Pomimo tego, że salony dostępne są praktycznie w każdym większym mieście, to i tak gdyby klienci musieli załatwiać wszystkie sprawy związane ze swoimi telefonami komórkowymi właśnie w owych salonach, kolejki które by się stworzyły były by wręcz ogromne.

Wygoda dla klientów

Umowa przez telefonDlatego też wiele spraw załatwia się z klientami po prostu przez telefon. Jest to nie tylko prostsze i tańsze dla operatorów, ale też i zdecydowanie wygodniejsze dla samych klientów gdyż telefoniczny konsultant może oczywiście zadzwonić w wybranym przez klienta terminie i dokładnie, na spokojnie omówić warunki na przykład nowej umowy. Podpisanie nowej czy też przedłużenie posiadanej umowy to jednak z wielu rzeczy którymi zajmuje się telefoniczna obsługa klientów w takich firmach. Popisanie umowy nie jest jeszcze jednak możliwe z wykorzystaniem na przykład narzędzi takich jak podpis cyfrowy, ale i tak klient nie musi udawać się w celu sfinalizowania umowy do punktu obsługi klienta.

Umowa

Umowa, którą będzie chciał podpisać może zostać wysłana do niego po prostu za pośrednictwem kuriera. Jeśli jednak klientom oferowane są w ten sposób nowe usługi to bardzo ważna jest skuteczna rozmowa telefoniczna. Chodzi przede wszystkim o to, aby danego klienta konkretną usługa po prostu zainteresować. Taki telemerketing skuteczny jest swego rodzaju sztuką i nie zawsze niestety przynosić będzie zamierzony efekt, ale jak pokazuje ostatnio przeprowadzone badanie cati, to właśnie sprzedaż takich produktów jest najbardziej efektywna jeśli chodzi o firmy sprzedawanie takowych produktów w ogóle. Ważny jest też odpowiedni projekt bazy danych, dzięki której uniknąć będzie można sytuacji w przypadku których dzwoni się do tego samego klienta z taką samą ofertą kilkukrotnie. Takie działania mogą w opinii klienta źle świadczyć o danej firmie.

Post navigation

Previous Post:

Call center

Next Post:

Zakres działań Call Center

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ostatnie wpisy

  • Ile czasu powinno trwać karmienie dziecka piersią?
  • Pomysł na leasing samochodu
  • Szlifowanie betonu w nowoczesnym wydaniu
  • Oferta leasingu samochodów
  • Co jest najważniejsze w przypadku OC?
  • Co warto wiedzieć o wibratorach do betonu?
  • Leasing samochodów – oferty dla firm
  • Praca za pośrednictwem Talentuno
  • Gdy chcesz znaleźć tanią kwaterę
  • Najważniejsze fakty o ubezpieczeniu OC kierowcy

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Biznes
  • Dom
  • Edukacja
  • Finanse
  • Inne
  • Logistyka
  • Praca
  • Prawo
  • Reklama
  • Technologia
  • Tłumaczenia językowe
  • Uncategorized
  • Uroda
  • Usługi informatyczne
  • Zdrowie
© 2022 Usługi24 Net | Built using WordPress and SuperbThemes